Ondersteuning en advies
Het kost energie om zelf een betrouwbaar netwerk van adviseurs op te bouwen waarop je kan terugvallen zodra extra specialistische kennis nodig is. Daarom kunnen NOAB-kantoren voor vraagstukken, die buiten hun eigen expertise vallen, terecht bij specialisten op een bepaald gebied. Deze specialisten zijn verenigd in de helpdesk en de adviesgroep.
Helpdesk
De helpdesk is bedoeld om snel te kunnen spiegelen bij complexere vraagstukken in het dagelijkse werk. Dit spiegelen is gratis, en biedt 10 of 30 minuten spreektijd. Je kunt bij de helpdesk terecht voor:
- Fiscale vragen
- Vragen over omzetbelasting
- Vragen over advocatuur (ondernemers-, arbeids-, civiel en sociaal recht)
Adviesgroep
Vraagstukken die specifieke kennis vereisen, kunnen worden voorgelegd aan leden van de adviesgroep. Op het moment dat er feitelijke advisering moet gaan plaatsvinden, genieten NOAB-leden van 10% korting op het normale uurtarief van de specialist. De leden van de adviesgroep kunnen je ondersteunen in de volgende vakgebieden:
- Fiscaal-juridische adviezen
- Omzetbelasting (btw) en douane
- Advocatuur (juridisch advies/arbeidsrecht)
- Fiscale advocatuur
- Accountancy
- Internationaal fiscaal recht
- Aankoop, verkoop en fusie
- ICT-advies en begeleiding
- Financiering
Praktijknotities en kennisvragen
Je hebt de beschikking tot praktijknotities. Deze worden vanuit een aantal leden van de adviesgroep opgesteld. Denk hierbij aan praktische uitleg van jurisprudentie, stappenplannen, klantbrieven en white papers. Deze specialisten leveren ook kennisvragen die je voorgelegd krijgt: prikkelende stellingen en casussen die je praktijkkennis testen.
Kennismaken
Wil je meer weten over NOAB of een vrijblijvende afspraak plannen om te zien of NOAB bij je past?
Neem dan contact op via tel. 073 – 614 14 19 of welkom@noab.nl.