Eén pakket om jouw complete kantoor te automatiseren

Software is essentieel voor ieder accountants- of administratiekantoor. Maar met goede software maak je niet het verschil. Wat je uit die software haalt maakt jouw kantoor onweerstaanbaar voor jouw klant. Met de accountancy software van AFAS heb je een compleet pakket in handen. Voor zowel grote als kleine kantoren, volledig online en tegen een voordelige vaste prijs per maand.

Maar dan net even anders. Dit is wat de software uniek maakt!

De accountancy software van AFAS heeft alle modules die jij als kantoor nodig hebt als enige écht met elkaar geïntegreerd. Zo heb je de mogelijkheid met één pakket jouw volledige kantoor te digitaliseren en automatiseren met een hoogwaardige best practice.

Van CRM tot financieel, van fiscaal tot uren facturatie en van de boekhouding van jouw klant tot aan de salarisadministratie via de accountancy portal, alles zit er in en wissel je online via een beveiligde verbinding met elkaar uit.

Afas lanceert SB+

Een vaste prijs per maand voor een complete administratiestraat binnen één applicatie

AFAS wil dat accountants snel kunnen schakelen en optimaal kunnen samenwerken met ondernemers. Daarbij past geen overbodig werk, zoals het scannen en overtikken van gegevens die klanten toch al zelf invoeren. Als dat niet nodig is, ontstaat ruimte voor een focus op het regisseren van processen en adviseren van ondernemers. Die bovendien altijd real-time inzicht hebben in hoe het met hun bedrijf gaat. AFAS SB+ biedt dit alles in één applicatie, vanuit de cloud en met een vaste prijs per maand.